Carian

Thursday, February 28, 2013

Request: Saya Nak Doodle Alif Ismail V2.0


Nak join..klik sini

Lama tak berblogging nih, rasa macam ada yang 'missing' je..yea!! ini dia..join segmen blogger lain. Merayau ntah macam mana, akhirnya sampai ke blog saudara Alif Ismail yang gempak dengan kartun mata bulat-bulat. Memang menarik!!

1) So, dengan muka yang tersipu-sipu malu aku nak doodle yang gempak tu kasi blog nih meriah skit. Mana la tau makin ber'aura' balik lepas hampir 3 bulan aku tinggalkan blog aku nih. 

2) Kalau boleh, aku nak request mata doodle tu warna biru (perasan orang putih skit..muahaha)


1 comment:

  1. salam ziarah...

    terima kasih atas permintaan anda. insyaallah alif akan siapkan satu persatu permintaan anda semua ye.

    rajin2 lah melawat blog alif ismail!!

    ^_^

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi,
Datang sini, komen le lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...