Carian

Tuesday, December 27, 2011

Hudud Itu Dari Allah

Assalamualaikum w.b.t

Sejak akhir-akhir nie, kita sering melihat tercetusnya perang mulut, perang media dan bermacam-macam perang lagi (mintak jauh la dari perang saudara!) mengenai hukum hudud. Ada yang mengatakan yang hudud tu sebagai senjata politik saja. Aku bukan la pakar dalam bidang-bidang ni tapi sebagai manusia biasa, kita perlu belajar tentang SESUATU YANG KITA PERLU TAHU. Aku jumpa video nie dan terus aku tempel kat dinding blog aku. Aku rasa ramai yang dah tengok tapi  tak per la, benda baik banyak kali pun buat makin untung kita. Iyer x?

Ok la..jom kita layan video ni dan sama-sama kita berfikir. Adakah masalah/gejala sosial seperti perzinaan yang seterusnya membawa kepada masalah lain seperti pembuangan bayi dan makin berlambaknya anak tak sah taraf adalah semata-mata dapat diselesaikan dengan penyelesaian manusia????



Nota : Malu bertanya, sesat jalan.....

No comments:

Post a Comment

Terima kasih daun keladi,
Datang sini, komen le lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...