Carian

Wednesday, December 28, 2011

Impian Tahun Baru

Assalamualaikum w.b.t

"Kenyang perut, suka hati". Macam tu la aku sekarang selepas menikmati mkn tngh hari..erkkk. Sambil makan td, terpikir lak aku tentang impian aku tahun depan. Pape hal sebelum ilang ingatan ..opss, hilang dari ingatan, baik aku list kan kt sini. Korang boley la tngok2 sekali. Mana la tau ada yang nak menderma. Hahaha. Main-main saja.


Impian 1

Helmet MS
Baru-baru ni hilang helmet lak. Sebijik macam gmbar tp warna biru. Cilakaks sungguh. So, aku nk beli baru dalam masa terdekat nih. Kawan aku ada topi lebih, jadi kau bedal la dlu. Ahakss.











Impian 2
Basikal Fixie


Budak-budak kampung aku makin minat dengan basikal cam gini. X leh jadi nih, aku mesti dapatkan (penuh dengan nafsu..hehe). Bukan apa pun nak beli, secara tak langsung kan boleh riadah petang-petang, sihat2 kan badan. Asyik jog jer boring gak. Rakyat Malaysia pun makin banyak yang obesiti. So, jom kita bersenam!







Kamera DSLR - Nikon

Impian 3


Haishh...kena cari nih tapi yg 2nd hand jer. Bukan utk bisnes buat tngkap gmbar wedding tp nak jadikan hobi. Boleh gak letk gmbar2 tu dalam blog. Kalau x asyik 'pau' gambar dr Mr. Goggle jer.






Impian 4
Konon la rujukan tnggi nih..haha


Berjaya menyelesaikan kajian tindakan aku. Yela dh nak Final Year kena la buat btul2..x lama lagi dh nak start dh nie...adoyai













Nota: Hendak seribu daya, Tak hendak seribu dalih

No comments:

Post a Comment

Terima kasih daun keladi,
Datang sini, komen le lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...