Carian

Monday, September 24, 2012

LGBT : Suatu Penjajahan Minda


KUALA LUMPUR: “Inilah penjajahan minda cara baru dilakukan Barat dengan mengambil tempat dalam masyarakat dan cuba menghuraikan budaya masyarakat yang sudah wujud ratusan tahun,” kata Setiausaha Kerja Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM) Datuk Nadzim Johan.

Mengulas mengenai penganjuran parti kolam atau ‘Pool Party’ oleh golongan lesbian, gay, biseksual dan transgender (LGBT) beliau menyifatkan tindakan berkenaan usaha kumpulan itu dalam mempengaruhi minda masyarakat.

“Budaya LGBT, mungkin ia diterima di Barat, tetapi sejak kebelakangan ini seolah-olah perancangan pihak berkenaan mempengaruhi rakyat negara ini.



“Parti atau budaya LGBT bukan saja berlaku di negara ini, malah turut sama dirasai negara jiran, Indonesia,” katanya, semalam.

Beliau mengulas laporan muka depan Metro Ahad semalam mengenai kegiatan sebuah pusat hiburan, bertindak berani menganjurkan pesta kolam untuk LGBT, Ahad lalu.


Parti liar percuma itu dinamakan ‘Rainbow Party’ atau Parti Pelangi dan pemilihan simbol pelangi memang sinonim dengan golongan LGBT.

1 comment:

Terima kasih daun keladi,
Datang sini, komen le lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...