Carian

Saturday, April 23, 2011

Aku & Blog

Assalamualaikum...


Ntah naper aku rasa nak tulis entry ni..hehehe..


Peredaran masa menyebabkan pelbagai teknologi yang memudahkan manusia mucul ibarat ' tumbuhnya cendawan selepas hujan'. Kalau dulu nak berhubung pakai surat jer @ yg yang ada hp dlu mungkin saiznya leh membunuh seekor kambing bila dibaling tp sekarang ni taip msge,  e-mail dan lain-lain lg laa..Begitu juga dengan FB...Masa aku kecik-kecik dlu nak cari kawan setakat tengok jer la dlm majalah Didik contohnya..(tp aku malas nak antaq surat..ha3..)


Blog...blog...blog..Apa istimewanya blog???Mungkin aku agak terlewat dalam penulisan di dalam blog..Disebabkan oleh faktor-faktor tertentu, aku jatuh cinta lak utk menjadi seorang 'blogger'..Antara sebab aku menulis dalam blog ialah:


a) Fleksibel..Kalau aku tulis dalam diari memang mudah hilang..Bila buat blog selagi aku ingat password, x der masalah la aku nak continue penulisan aku..muahaha


b) Aku boleh kongsi maklumat atau ilmu yang aku perolehi...Ilmu berguna yang diajarkan kepada org len tu kan memberi pahala..=) 


c) Aku suka membaca so bila rasa penuh sangt input dalam kepala hotak (bukan botak) patutnya ada satu medium untuk aku transfer skit..so blog la sesuai dan leh aku buat rujukan utk masa akan datang.


d) Free dan mudah..


e) Ramai kenalan len, so leh exchange maklumat..


f) Luahan rasa aku..(klu ada yang aku x puas hati laa).


g) Mengisi masa lapang (hobi yang ke-??? aku)..kurang2 aku x der la trlibt dgn gejala so SIAL kt luaq sana.


dan banyak lg...........


So, bg aku blog ni sangt berguna utk aku dan org len (utk golongan yg memanfaatkannya)..





No comments:

Post a Comment

Terima kasih daun keladi,
Datang sini, komen le lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...