Carian

Saturday, July 21, 2012

Selamat Menyambut Bulan Ramadhan

Assalamualaikum w.b.t



Sekejap jer masa berlalu datang dan pergi. Sekarang bulan Ramadhan yang dinantikan tiba dan hari ni merupakan hari pertama umat Islam di Malaysia dan rata-rata orang Islam di seluruh dunia berpuasa. Namun, ada juga yang telah berpuasa semalam antaranya sebahagian penduduk di Indonesia, Palestin dan beberapa tempat yang lain. Apa-apa pun aku harap dengan kedatangan bulan mulia nih, aku dapat 'control' diri aku ni dari buat perkara-perkara yang tidak baik kepada yang lebih baik. Tarawikh yang tak berapa penuh tahun sudah, aku harap dapat la pegi selalu kali ni. Dalam kesempatan yang ada nih, aku pun nak mengajak rakan-rakan di luar sana untuk sama-sama mengimarahkan bulan mulia ini. Semoga kita sentiasa berada dalam kerahmatan dariNya. Selamat Berpuasa

1 comment:

Terima kasih daun keladi,
Datang sini, komen le lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...