Carian

Friday, April 26, 2013

Hari Yang Mendatang : Konvokesyen

Assalamualaikum w.b.t

Syukur sebab hari ni dapat gak aku selesaikan urusan pembayaran bagi Majlis Konvokesyen IPGM 2013 yang akan berlangsung pada 26 hingga 29 Mei kelak (lepas PRU 13). RM 200 gak la melayang dengan posting yang masih lagi tak dengaq khabar berita. Namun aku tetap bersyukur sebab sekurang-kurangnya aku bekerja secara sambilan mengajar di pusat-pusat tuisyen sekitar tempat tinggal aku. Kalau naik moto ada la dalam 15 minit. Aku berterima kepada Cikgu Shima yang memberikan peluang kerja kepada aku. Thanks a lot ^_^. So, dengan duit gaji tu la aku lunaskan bayaran nih. Alhamdulillah

Putrajaya, here I come!!

p/s: Mendung je cuaca petang nih..hujan pun sodap nih

No comments:

Post a Comment

Terima kasih daun keladi,
Datang sini, komen le lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...