Carian

Tuesday, April 2, 2013

Tipu Ibu Untuk Hubungan Seks


LEDANG – Gara-gara mahu bertemu kekasih, seorang pelajar tingkatan empat sanggup menipu ibu sendiri dengan menyuruh menghantarnya ke sebuah restoran makanan segera di bandar ini dan memberi alasan mahu berjumpa dan bermalam di rumah rakan baiknya.
Pelajar 16 tahun tipu ibu dicekup khalwat
Dia sebenarnya berjumpa dengan teman lelakinya yang berasal dari Seri Menanti, Muar di restoran berkenaan sebelum ke hotel bajet untuk meraikan ulang tahun perkenalan mereka.
Bagaimanapun, gadis berasal dari Bukit Kepong, Muar itu akhirnya dicekup berkhalwat bersama teman lelakinya itu, awal pagi semalam.

Difahamkan, kedua-dua pasangan kekasih itu sering menjadikan hotel bajet terbabit lokasi memadu kasih bagi menyambut ulang tahun perkenalan pertama mereka.

Dalam serbuan kira-kira jam 3.10 pagi itu, gadis berusia 16 tahun itu didapati sedang tidur bersama teman lelakinya berusia 18 tahun tanpa seurat  dipercayai baru selesai mengadakan hubungan seks.
Selanjutnya di sini

p/s: Siapa nak disalahkan?? IBU BAPA??MASYARAKAT??AHLI POLITIK??GURU/USTAZ/USTAZAH?? atau PELAKU itu sendiri?? atau adakah sistem undang-undang syariah yang masih longgar sehingga tidak meninggalkan rasa takut orang Islam di negara ini???

2 comments:

  1. Replies
    1. Betul tu nabila..yang paling penting diri sendiri. Nafsu memang boleh diransang oleh faktor luar tapi jika ada benteng diri yang kukuh pasti tidak akan membawa musibah. Sebagai masyarakat kita juga perlu peka dengan masalah ini

      Delete

Terima kasih daun keladi,
Datang sini, komen le lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...