Carian

Sunday, June 17, 2012

7 Kenangan Terindah Zaman Kanak-Kanak Aku: Permainan

Assalamualaikum w.b.t


Semalam tetiba aku dapat call dari kawan lama aku yang no dia pun aku tak simpan. Lost contact..=(. Tapi bila dia sebut je nama, aku terus jer ingat. Kuat gak RAM aku..hahaha. Dia kata dia ada kat Sg.Petani dan kebetulan aku pun baru jer balik ke sini untuk continue my last semester. Apa lagi borak sakan la aku ngn dia dan beberapa orang rakan yang lain. Dok sembang tu, terflash back kenangan lalu masa zaman bebudak. Ni saja je aku letak 7, aku tambah sikit;

1. Tuju kasut                                                            











2. Kad tepuk



3. Mesin mainan



4. Polis sentri (tapi besaq tak jadi polis pun..hehehe. Tapi mujuq tak jadi pencuri!)



5. Main pemadam                                                        
         


Boleh penuh satu beg plastik minumam kalau hebat main







6. Bola kertas





Permainan ni memang popular khususnya bila musim EURO dan World Cup. Layan abis dengan team pilihan!





7. Main tudung tin





Yeah!!!..game ni aku paling hebat (muka riak skit..muahahaha)















6 comments:

  1. 2 semua maenan sye gak.d ag maen ketok ayam bhse laen kata maen kurikkundi

    ReplyDelete
    Replies
    1. kurik kundi kat kmpung saya kurang popular..hik3

      Delete
  2. memang mainan mase kecik2 dlu.. heheh

    ReplyDelete
  3. semua kita pernah main..paling suka yg tudung tin..jaguh kg ni tau tau,,hakhak:P

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi,
Datang sini, komen le lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...