Carian

Sunday, April 22, 2012

Pelajar UPSI Maut Jatuh Bangunan

Assalamualaikum w.b.t


Gambar Pelajar UPSI Maut Terjun Bangunan

Hari ni aku dikejutkan dengan berita kematian seorang penuntut wanita UPSI. Untuk berita mengenai kejadian tersebut, korang boleh klik pautan nih ( sumber: sinar harian). Aku tak mau ulas lebih lanjut tentang kejadian ni. Cukuplah sekadar aku seru diri aku nih, rakan-rakan blogger dan pelawat untuk menyedekahkan Al-Fatihah kepada arwah. 

Di bawah ni, aku sertakan sekali petikan dari laman web PEMBINA.


"Takziah buat keluarga arwah Fatimah Mina Md Juferi di atas pemergian arwah. Arwah merupakan akhwat yang menuntut di UPSI di semester 4 dalam Kursus Pendidikan Awal Kanak-kanak didapati telah meninggal dunia akibat terjatuh daripada bangunan di UPSI.
Sebarang sumbangan dialu-alukan bagi meringankan beban keluarga arwah di alamat: 
Pos43H, Lorong Mustafa, Jeram Bukit Batu, Bakri 84200 Muar, Johor atau
melalui nombor akaun waris Bank Simpanan Nasional (BSN): 04127-29-85304362-0"


NOTA: Jangan kita berburuk sangka terhadap arwah. Moga arwah ditempatkan dalam golongan orang-orang yang diredhai Allah s.w.t






No comments:

Post a Comment

Terima kasih daun keladi,
Datang sini, komen le lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...